Countdown Peperiksaan Ikhtisas Akhir 2012/2013

Monday, April 5, 2010

MPP Perubatan

Salam perpaduan dan salam 1 Malaysia,

Pertama-tamanya saya harapkan kakak-kakak dan abang-abang sekalian dalam keadaan sihat hendaknya.

Saya ucapkan selamat maju jaya dalam peperiksaan. Saya doakan kejayaan dan kecemerlangan berada di dalam genggaman kakak-kakak dan abang-abang sekalian.

Terima kasih saya ucapkan kerana membantu saya mengisi borang kebajikan yang diedarkan tempoh hari. Kerjasama kakak-kakak dan abang-abang semua amatlah dihargai.

Selain itu, andainya ada sebarang masalah, silalah adukan terus ke alamat emel ini (nasihapmukm@gmail.com).

Akhir kata, silalah melawat blog saya http://nasihamppfper.blogspot.com. Blog ini akan menjadi gerbang penyampaian maklumat saya.

Sekian sahaja, selamat maju jaya

Nasiha binti Omar
MPP Fakulti Perubatan


Di sini di tegaskan bahawa kami BBA tidak memihak kepada mana-mana pihak sama ada ASPIRASI mahupun GABUNGAN MAHASISWA
Blog ini hanya bertujuan untuk menyampaikan maklumat kepada anda...
Sekian,harap maklum..

No comments:

Post a Comment

Your Download

Would like to contribute any files?Please send it via email to publisitibba0813@yahoo.com.The files will be considered to be uploaded.