Untuk makluman semua, pihak pentadbiran KTDI memaklumkan bahawa 25 Mei 2010 merupakan hari pendaftaran untuk pelajar yang lulus sahaja. Manakala 2 Jun 2010 untuk pelajar yang lulus peperiksaan ulangan. Tetapi semua pelajar diwajibkan untuk menghadiri klinik asas di HUKM pada 26 Mei – 4 Jun 2010. Untuk pelajar mengulang, pihak pentadbiran telah menyediakan bas kepada anda untuk pergi dan balik dari KTSN ke HUKM sepanjang tarikh tersebut.(termasuk Hari Orentasi -Jumaat, Sabtu dan Ahad)
Tarikh Penting!!! (ingat betul2)
25 Mei 2010 : Pendaftaran KTDI (sesi pertama)
26 Mei – 4 Jun 2010 : Klinik Asas
4 Jun 2010 : Peperiksaan dengan budak UNPAD (ulangkaji Tahun 1 & 2)
28 – 30 Mei 2010 : Minggu mesra tahun klinikal (wajib utk semua)
2 Jun 2010 : Pendaftaran KTDI (sesi kedua)
Makluman 2
Pengangkutan barang ke KTDI – 25 MEI 2010 & 5 JUN 2010
Berikut adalah jadual pengangkutan bas dan lori.
Masa | Perkara | Tempat | |
Kumpul | Destinasi | ||
0700 | Pelajar mengumpul barang-barang di tempat menunggu | ||
0730 | Mengangkat barang kedalam lori | ||
0800 | Trip 1 | ||
Perjalanan lori 1 | K1 | KTDI | |
Perjalanan lori 2 | K5 | ||
1100 | Trip 2 | ||
Perjalanan lori 1 | K1 | KTDI | |
Perjalanan lori 2 | K5 | ||
1400 | Trip 3 | ||
Perjalanan lori 1 | K1 | KTDI | |
Perjalanan lori 2 | K5 | ||
1800 | Trip 4 | ||
Perjalanan lori 1 | K1 | KTDI | |
Perjalanan lori 2 | K5 |
Jumlah pelajar untuk 25 Mei 2010 = 67, 5 Jun 2010 = 33
Perjalanan Pengangkutan Pelajar (Bas)
Masa | Perkara | Tempat |
0800 | Trip 1 Bas 1 Bas 2 |
K1 TIBE |
1100 | Trip 2 Bas 1 Bas 2 |
K1 TIBE |
1400 | Trip 3 Bas 1 Bas 2 |
K1 TIBE |
1800 | Trip 4 Bas 1 Bas 2 |
K1 TIBE |
First sekali terdapat perubahan jadual. Sila baca betul-betul. Untuk pelajar yang tinggal di K1, tempat anda berkumpul adalah di depan Toh Puan. (termasuk lelaki) Manakala pelajar yang tinggal di K5/Plaza Rah, sila berkumpul di K5.
Cadangan saya, sila angkut barang anda ke dalam lori terlebih dahulu sebelum pergi mendaftar ke KTDI dengan menaiki bas yang disediakan. Lori akan bergerak seiringan dengan bas.. Sampai disana, turunkan barang anda terlebih dahulu di kanopi dan baru pergi mendaftar. Ini cuma cadangan.
Pendaftaran dibuka pada pukul 8.30 pagi. Jika tidak sempat untuk Trip 1, tunggu untuk trip seterusnya. Bijaklah merancang. Siapa cepat dia dapat. Tidak perlu berebut, semua sempat mendaftar.
Untuk pelajar yang tinggal di Laman Midah/Prisma, sila turunkan barang anda terlebih dahulu di KTDI utama dan angkat semula ke dalam lori lain (lori ke laman Midah/Prisma) selepas anda mendaftar.
Perhatian!!! Untuk sesi kali ini, PERSIAP tidak menyediakan tenaga kerja mengangkat barang untuk anda. Jadi anda perlu mengangkat barang sendiri. So, risiko adalah tanggungan sendiri. Segala kekurangan saya minta maaf. Saya akan cuba dapatkan tenaga kerja yang ada untuk membantu.
Peringatan!!!
Barang-barang yang boleh dibawa menggunakan lori:
-->Buku (kalau boleh letak dalam kotak/bekas supaya tak bercampur)
-->Barang-barang elektrik (pastikan tanda supaya tidak tertukar/tercicir)
-->Kerusi, meja, bantal, penyapu dan lain-lain perabot.
-->Barang yang berat dan besar (peti ais, mesin basuh bersaiz BESAR ) tidak dibenarkan. In case, kalau ada ruang lebih, baru boleh. Tetapi utamakan barang yang disenaraikan di atas.
Untuk beg pakaian, sila bawa dengan bas untuk menjimatkan ruang lori. Lori kecil je..maaf,saya dah cuba sehabis baik.( ^_^;)
--Disebabkan kekurangan tenaga kerja, diharap dapat angkut barang sendiri kedalam lori..kerjasama anda amatlah dihargai..terima kasih.
Jika ada sebarang kemusykilan, pertanyaan boleh hubungi saudara Alfatih (013-2528489)
Jika anda berminat untuk menggunakan/membatalkan perkhidmatan ini, hubungi saya.
Sekian,terima kasih...
--
No comments:
Post a Comment